• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stödbensplattor Biltema

mikesix

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
1317
Medlemskap
2025
Fanns med i senaste reklambladet,åkte till biltema fanns naturligtvis inte,kollade i katalogen på nätet o finns inte där heller?! reklambladet kastade jag naturligtvis också:wub: nån som har kvar reklambladet,kanske såg jag i syne:cool:
 

mikesix

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
1317
Medlemskap
2025
Sv: Stödbensplattor Biltema

Nej har hydrauliska stödben var som fyrkantiga plattor i plast,bra förklarat eller!?
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Stödbensplattor Biltema

Jag tror du menar de som är blå och grundsatsen bygger man ihop så blir det en nivåkloss. Det går att köpa ett komplettringset som även kan användas som underläggsplattor till stödben.
Dessa fanns med i det nya infobladet men inte i webbkatalogen.
 

mikesix

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
1317
Medlemskap
2025
Sv: Stödbensplattor Biltema

Jag tror du menar de som är blå och grundsatsen bygger man ihop så blir det en nivåkloss. Det går att köpa ett komplettringset som även kan användas som underläggsplattor till stödben.
Dessa fanns med i det nya infobladet men inte i webbkatalogen.

Exakt Så dom fanns:rolleyes: trodde ett tag att jag drömt:twitcy:
Du har inte artikel nr på dom? finns ju inte i affärn eller webben så var kan man handla dom frågar man sig!
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: Stödbensplattor Biltema

Mailade och fick svar om att de sålts slut i samtliga varuhus och är slut hos leverantören. Nya väntades komma i juni...
 
Toppen