• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Avställd för operation.

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Morning go vänner.
Ja nu är husbilen avställd och inställd för säsongen, så nu väntar operation och ett nytt knä så man slipper grina illa varje gång man skall koppla ur för att byta växel.
Skall opereras nu på måndag och få lite titan inopererat, ser fram emot detta då jag har skitont nu.
Kommer att bli en lång höst och vår innan man får ut och köra igen, saknar redan husbilen.
Ha det gött vänner så ses vi framöver.
MVH KEJO20
 

Birgitta o Göran S

HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
10629
Medlemskap
2026
Sv: Avställd för operation.

Ja lycka till med operation, jag har bytt bägge knälederna och min fru ena. Men för att komma igång igen måste man träna mycke med sitt sjukgymnastik programm.
Jag gick på sjukgymnastik 5 dagar i veckan för att bygga upp musklerna igen, tyvärr försvinner dom fort vid operation
 

Valje1

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Sölvesborg
HBK-Nr
10572
Medlemskap
2024
Sv: Avställd för operation.

Hej! Lycka till med operationen. Hoppas vi ses nästa säsong. Just nu står vi på Eriksöre och ska uppleva skördefesten på Öland. Ha de så gott och hälsa frugan! MVH Lars o Christel/Valje1:)
 

tommyobritt

HBK Medlem
Inlägg
76
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
4412
Medlemskap
2024
Sv: Avställd för operation.

Hej lycka till,vi åker ner till Spanien några veckor, hoppas att vi träffas någon gång det var länge sedan vi sågs vid abborrtjärn.
 

Nyfiken

FD HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021
Sv: Avställd för operation.

Lycka till! Hoppas att det går bättre för dig, för mig gick det inte riktigt bra men jag lever ju. Juli 1914 gick jag in på Mälarsjukhuset för operation av kroppspuls ådran kom ut 30 december i rullstol med kapat ben efter att jag fick ligg sår och det andra benet går inte att få rakt därför att dom inte rehabiliterade mig, dom började först efter 4 månader men då var det försent. nu sitter jag i rullstol och har sålt husbilen.
Med vänlig hälsning Frank
 
F

F.d. 25022

Guest
Sv: Avställd för operation.

:yes:
Morning go vänner.
Ja nu är husbilen avställd och inställd för säsongen, så nu väntar operation och ett nytt knä så man slipper grina illa varje gång man skall koppla ur för att byta växel.
Skall opereras nu på måndag och få lite titan inopererat, ser fram emot detta då jag har skitont nu.
Kommer att bli en lång höst och vår innan man får ut och köra igen, saknar redan husbilen.
Ha det gött vänner så ses vi framöver.
MVH KEJO20

Lycka till med op. har för många år sedan blivit op. i båda knäna, och efter dessa op. har jag blivit bättre och cyklar 1 mil varje dag. Se det positivt, det blir bara bättre med åren PeO 78.:mcride::yes::yes:
 
F

F.d. 52911

Guest
Sv: Avställd för operation.

Hej.
Skaffa en husbil med automatisk växellåda,so klart trög kopplingspedal
är inget att rehabilitera sig på.
Och för resten byt privat bilen ochså.
Hälsningar
paulkaj
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.654
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Avställd för operation.

Så klart han ska ha manuell växellåda. Han behöver rehab! NU förstås!
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Avställd för operation.

Har en dame i nabolaget, seks mnd etter dobbel hofteleddbytte er hun ute på hesteryggen igjen! Og det på en unghest.
 
Toppen