• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tom Tom

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
Hej!
Har investerat i en ny Fiat Ducato med Elnagh T-Loft 531 som påbyggnad, nu är det så att radion har GPS, det går ej att få in på svenska varken i radio eller gps. Har någon samma problem, jag har letat på nätet men det går ej att finna något som går att ladda ner på svenska. Har talat med försäljningen men allt tar ju sin tid att få fram. Kanske någon vet här på detta forum// Kenneth
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Tom Tom

Om du talar om vilken radio du har så är det lättare att få tips & hjälp.

Bennie
 

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
Sv: Tom Tom

RADIO UCONNECT- NAVI.5" skärm med intergrerad tel och Bluetoo.
Nav. är TOM TOM
samt förberedd för backkamera.
 

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
Sv: Tom Tom

Tack för alla svar.
Men det får bli Fiat service som få fixa detta.//Kenneth
 

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
Sv: Tom Tom

Dahl, är det i värnamo du fixat din radio/nav. För här på denna Fiatverkstad kunde dom inte, de trodde att det inte finns svenska att få fram. Så kalleiviken du kanske har rätt. Jag har varit inne på den länken du skickade, men jag har då inte lyckats än, det får väl bli något för generalagenten! // Kenneth M
 

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
Sv: Tom Tom

Kan byta till Italienska,Franska,Spanska,Tyska, Engelska som jag har nu, finns ett språk till som jag inte kommer ihåg vilket. Svenska finns inte med.!

Får väl börja på Engelsk språkkurs!
Jag har skickat mail till generalagenten i Tenhult, men har ej fått svar.//Kenneth M
 

KM

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
17453
Medlemskap
2024
Sv: Tom Tom

Hej!
Nu har jag fått svar ifrån Bengts Husvagnar i Alvhem där jag köpte bilen, de har haft kontakt med någon på fiat, men de säger att det inte går att få med svenska, så jäkligt är det. Men det kanske finns nått ljushuvud som kommer på något!! OJ, OJ som det kan bli, nu får det bli Engelsk kurs.
 
Toppen