• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fylla lpg gasol i Bohuslän

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Det enda stället att fylla lpg tuben i Bohuslän är i Skepplanda, enligt appen. Vet någon om det finns ytterligare något ställe?
 
F

F.d. 25200

Guest
Sv: Fylla lpg gasol i Bohuslän

Tror att Prem i frölunda är stängt, alltså LPG fyllningen. Men det finns i Brålanda fast det ligger ju inte i Bohuslän

MVH

Stig
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.737
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Fylla lpg gasol i Bohuslän

Det var öppet för några veckor sedan, men det har varit stängt ett par veckor förut. Men det är ju bara att ringa och fråga om man behöver gas. :)
 

Lena & Björn

HBK Medlem
Inlägg
1.609
Kommun
Kungsbacka/Lefkas
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2024
Sv: Fylla lpg gasol i Bohuslän

Tror att Prem i frölunda är stängt, alltså LPG fyllningen.
Stig

Det är farligt att tro...
Preem Frölunda Järnbrottsmotet, har öppet som vanligt, även LPG försäljningen. Innehavaren David är förtvivlad över ryktet att det är stängt. Tel 031-3616942.

Tidigare innehavare gick i konkurs och det var stängt ett tag, men det är månader sedan. Sedan dess säljer de något ton gas per månad! hälsar Björn
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Fylla lpg gasol i Bohuslän

Med google gick det att få fram den här firman i Trollhättan: CRM Husvagnsverkstad Husbilsverkstad Hobby husvagnar Trollhättan försäljning husbilar

Det är väl troligen firman som eftersöks, 27 kr per kilo gas, Tel: 0520 - 42 65 00

mvh jocke

CRM ligger bredvid Trollvagnen i Trollhättan. Jag har varit hos CRM och försökt tanka gasol men misslyckats. Han som skötte gasolpåfyllningen kom med en massa konstiga skäl till att inte fylla min tank och när jag ifrågasatte hans undanflykter sa han att slangen var sönder! Väldigt otrevligt bemötande gjorde att vi for till Skepplanda, ett ställe som det är ett nöje att besöka! 25 kr/kg.

Koord.:
GPS: 57.98380 12.19978   

Jappe
 
Senast ändrad:
F

F.d. 25200

Guest
Sv: Fylla lpg gasol i Bohuslän

Det är farligt att tro...
Preem Frölunda Järnbrottsmotet, har öppet som vanligt, även LPG försäljningen. Innehavaren David är förtvivlad över ryktet att det är stängt. Tel 031-3616942.

Tidigare innehavare gick i konkurs och det var stängt ett tag, men det är månader sedan. Sedan dess säljer de något ton gas per månad! hälsar Björn

Jag ska sluta med att tro :D

MVH
Stig
 
Toppen