• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utskrift fr iPad

H

hianders

Guest
Har plötsligt råkat ut för att en mejlutskrift får större text än vad som visas på skärmen. Hur åtgärdar jag detta? Tacksam för tips o råd.

Inger
 

kenjon

HBK Medlem
Inlägg
1.819
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2024
Sv: Utskrift fr iPad

Det kanske är bra att tala om vilken app du använder då :) Det finns rätt många för oss att gissa på....
Och vilken skrivare, hur är den kopplad (AirPrint?).
 
H

hianders

Guest
Sv: Utskrift fr iPad

Det kanske är bra att tala om vilken app du använder då :) Det finns rätt många för oss att gissa på....
Och vilken skrivare, hur är den kopplad (AirPrint?).

Skall försöka förklara, en oteknisk dataanvändare!

Jag använder ingen app vad jag vet. Det gäller utskrift av g-mejl och skrivaren är trådlöst ansluten. Skrivaren är en HP LaserJet P1102w.

Texten blir större bara på mejl.

Inger
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Utskrift fr iPad

Off topic, men problemen blir oftast STÖRRE om man inte kan bestämma sig: dator eller surfplatta! Det ger ofelbart extra bekymmer om man inte nöjer sig med att enbart surfa med plattan/paddan alternativt enbart använder den och överger datorn. Det är två svårförenliga världar och att försöka använda båda fullt ut ger bekymmer.

Jag har accepterat detta och använder helst datorn till allt och plattan/paddan enbart till surf. I nödfall kan jag utföra datorarbete på plattan/paddan men ytterst ogärna!

Jappe
 
H

hianders

Guest
Sv: Utskrift fr iPad

Jappe! Jag använder mest paddan, Hasse använder datorn.

Jag vet bara inte varför det har ändrats med storleken och jag vet inte var jag ändrar!

Inger
 
Toppen