• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Köpa denna?

F

F.d. 53498

Guest
Vi vill gärna ha en äventyrskamera dels när jag kör min MC och dels i vindrutan på husbilen. I jul åker vi till Thailand och snorklar. Vore gott att kunna filma under vattnet.

Länk http://www.aerpad.se/1288-large/gear-pro-sports-cam-1080p-full-hd-touchfunktion.jpg

Den här kameran kan allt detta. Någon som känner till den? Här på länken kostar den 1100 kr. Jag har ett erbjudande på 475 kr. Skall jag slå till, blir jag nöjd eller besviken?
Anders
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Köpa denna?

Intresset jag hade för denna berodde på priset 475:-. Men som vanligt, det finns en orsak till det låga priset. Man får vad man betalar för osv.

Det finns ju många modeller av Go Pro. Vilken skall man välja för våra att motsvara våra önskningar? Priset är tyvärr en viktig faktor för oss.

Är det någon annan äventyrskamera att rekommendera?
 
F

F.d. 22215

Guest
Sv: Köpa denna?

Själv skulle jag satsa på något liknande som detta:
Ikelite undervattenshus S100 + Kamera | Stockholm

Själv har jag en S100 i bröstfickan när jag kör motorcykel. En mycket bra kamera, dock har jag aldrig använt den under vatten med ett undervattenshus!
Efterföljare S110 och S120 kan man också hitta till bra priser. S110 sålde dom ut för 1690kr förra veckan på Elgiganten. Undervattenshus dyker upp titt som tätt på Blocket. Måste dock säga att jag filmar i princip aldrig, tar bara stillbilder.

Redigerat: såg nu att det var en äventyrskamera du sökte :( då kan du bortse från detta inlägg för äventyrskameror har jag ingen koll på.............
 
Senast redigerad av en moderator:

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Sv: Köpa denna?

Om du inte vill börja med att lägga ut tusenlappar på en GoPro kan den ju vara kul att prova.
475:- verkar vara ett ganska normalt pris så du behöver nog inte stressa med ditt beslut.

Här finns lite mer att läsa:
G260

Annars borde du kunna hitta någon välvårdad GoPro på blocket. Det kommer ju nya modeller med jämna mellanrum och folk byter ju upp sig.
 
Toppen