• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Avställning!

Stengränd

HBK Medlem
Inlägg
2.337
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
11570
Medlemskap
2024
Sv: Avställning!

Igår blev husbilen vinterparkerad, nytvättad ut o invändigt, och väl förberedd på alla vis, parkerad i en ren och snygg och välventilerad maskinhall tillsammans med nio likasinnade.
Nu ser vi fram mot lagom med snö och kyla för att njuta av vinteraktiviteter som utförsåkning och att testa långfärdsskridskor.
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Avställning!

Då har vi ägt "husis" i två månader och nu var det dags att ställa in den för vinterförvaring. Det var ett oerhört trevligt köp och vi har varit runt på helgerna och träffat många trevliga pratglada husbilsägare. Det blev till slut 300 mil och vi ser framemot 2015 då vi ökar vårt miltal, träffar nya trevliga bekantskaper, svär lite för att något har gått sönder i husis.
 

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Avställning!

Är det inte dax att ställa på nu när vintern börjar visa sin rätta sida i Jämtland...
Eller är det fullt upp med snöslungan...ha det gött...i snöyran
Var uppe en sväng i norra Hälsingland...stack som en löning, när jag fick höra vad som var på gång.
13 grader i Stockholm idag men det svänger...dubbarna är på på personbilen.
 
Senast ändrad:
Toppen