• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sökes: Appar som visar geotaggade bilder.

F

F.d. 14324

Guest
Hej.
Jag söker en eller flera appar som på ett bra och enkelt sätt kan visa geotaggade bilder på en karta, utan tillgång till internet samt kan visa bilderna på ett bra sätt.
Det jag önskar är att man ska kunna se en liten bild eller ikon på kartan och när man trycker på den lilla bilden/ikonen så ska bilden presenteras i full storlek.

Både appar för android och Ipad/Iphones är av intresse och känner du till några appar eller rentav kan rekommendera en favorit så lyssnar jag med glädje. :)

Tanken bakom det hela är för att undersöka om det är bra eller dålig ide att geotagga alla bilder som finns till våra husbilsplatser.
Det är ett stort jobb att genomföra och innan man ger sig på det vore det bra att veta om det finns appar som klarar av att ta hand om en sådan bildfil på ett bra och enkelt sätt,, om det skulle bli verklighet. :)

mvh jocke
 
Toppen