• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

OnePlus One invitasjon til kjøp.

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Fra de som kjører testutgaven av 12.1 så ryktes det at det ikke tar mange dagene før den kommer også. De daglige justeringene er nå svært små, hovedsaklig optimalisering av kode og fjerning av debugging logger. Frågan er hvor lang tid det tar å få google sin godkjenning for å levere med gapps pakken. For 12.0 tok dette flere uker.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Sen ett par dagar så kör jag nu med 5.1.1 officiell uppdatering.
Jag tycker telefonen flyter på lite bättre, kan ju iofs vara inbillning.
Lite ändringar på utseendet av mapparna på startsidan, hatat av somliga och älskat av andra, jag hör till de sistnämnda.
Ändrat ävan i "app-drawer" för att fungera bättre med en hand, bättre enligt mig men återigen så finns det en del som inte gillar det.
Truecaller finns nu integrerat och även Bing som sökmotor, Jag har inte engagerat mig i Truecaller ännu men Bing har jag tagit bort.
Även en ny webbläsare följde med: Browser, den ska vara snabbare än Chrome och samtidigt ta mindre ström, jag tror att jag har testat en gång så jag kan inte uttala mig så mycket om den.
Stagefright ska vara fixat.
Finns säkert mer att skriva om det men spontant tycker jag det blev bättre.

[YOUTUBE]7KlRiAt7mE0[/YOUTUBE]

Ciao, Jocke
 

Iréne och Kjelle

HBK Medlem
Inlägg
521
Kommun
Sävsjö
HBK-Nr
1305
Medlemskap
2024
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Jag håller med, trevligare nu i app-hanteringen. Lite bättre svenska, mindre på engelska var iof inget problem tidigare heller.
Trucaller hade jag sen förut, funkar okey, lätt att spärra oönskade nr. Har inte provat webläsaren än.
 

MiKi

HBK Medlem
Inlägg
530
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Sen ett par dagar så kör jag nu med 5.1.1 officiell uppdatering.
Jag tycker telefonen flyter på lite bättre, kan ju iofs vara inbillning.
Lite ändringar på utseendet av mapparna på startsidan, hatat av somliga och älskat av andra, jag hör till de sistnämnda.
Ändrat ävan i "app-drawer" för att fungera bättre med en hand, bättre enligt mig men återigen så finns det en del som inte gillar det.
Truecaller finns nu integrerat och även Bing som sökmotor, Jag har inte engagerat mig i Truecaller ännu men Bing har jag tagit bort.
Även en ny webbläsare följde med: Browser, den ska vara snabbare än Chrome och samtidigt ta mindre ström, jag tror att jag har testat en gång så jag kan inte uttala mig så mycket om den.
Stagefright ska vara fixat.
Finns säkert mer att skriva om det men spontant tycker jag det blev bättre.

[youtube]7KlRiAt7mE0[/youtube]

Ciao, Jocke
Ge gärna truecaller en chans. Helt outstanding om man vill veta vem som ringer, spärra och söka folk utomlands. Får en del samtal i mitt jobb, flera av dom finns inte på hitta eller Eniro men i Truecaller. Fast det är väl kanske inte alla som känner behov av dom finesserna förstås.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Om man inte gillar det nya systemet med vertikala appar i en lista så är det inte direkt krångligt att byta tillbaka, jag fortsätter med det nya för jag gillar det. :)

[YOUTUBE]POMBG1QL1wk[/YOUTUBE]

mvh jocke
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Nä, jag byter telefon för sällan så det kanske blir aktuellt med trean eller fyran.
Skulle man lyckas få loss en invite så kostar modellen med stort minne 389 Dollar + frakt.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Knarrevik, krånglar din fortfarande?
Testade du Knuts förslag med att installera "full" fil vid uppdateringen?
Skulle det inte gå att få ordning på ljud och knappsatsen (om jag minns rätt) så går det väl annars att skicka tillbaka den och få det fixat på garantin, fast de jag läst om som har haft kontakt med oneplus kundtjänst verkar inte vara helt nöjda med tiden det tar att komma igenom administrationen.

Min fungerar fotfarande bra och har gjort så nästan hela tiden, det var en period efter nån uppdatering som batteritiden blev kass men det styrde jag upp med hjälp av tips i oneplusforumet.

mvh jocke
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Ja, framför allt är det ljudet som låter för jävligt i andra änden.
Bytte själv batteri på min gamla iPhone 5 som åter kom till heders.
Konstigt nog är femman snabbare trots att specifikationen säger något annat.

Men den är snygg att se på!
 
Toppen