• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stöld Regskylt

F

F.d. 55368

Guest
Ett äldre par i Bjuv Har blivit av med skyltarna på sin WV Polo. Det blev polisanmält igår. De hade sett en Vit stor skåpbil parkerad bredvid deras bil på förmiddagen och undrat lite över det, där är markerade platser. Ser ni skyltarna så ring polisen.
Nr. på skylt TYS 866 Med vänlig hälsning Hanna.
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Stöld Regskylt

Varit med om det anmälde det direkt och ett butiksrån och 4 parkeringsböter i snar följd blev resultatet. Dom är intresserade av nybetald skatt det kan man åka länge på om man tar skylten från samma märke och helst samma färg.
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Stöld Regskylt

Likaså kan man åka in och ut som man vill i betalzoner i större städer.
Det finns dom som skruvar fast skyltarna med skruv som tappar skallen då man dragit åt.

Kom på nu att jag såg på Facebook att någon skrev om en vit skåpbil som stannat på en gård men åkte då dom började filma, denna filmen finns upplagd, skylten på den bilen var öststatare.
 
Senast ändrad:
Toppen