• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Reklamkort i brevlådan

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Idag fick jag detta reklamkort i brevlådan adresserat till mig personligen.

Sälja husbil.jpg

Inga konstigheter med det kanske förutom två saker:

1. De erbjuder av rubriken att döma hjälp med att sälja vår husbil. Ändå tar de inbyten! Om jag skulle sälja bilen så vill jag knappast ha inbyte.

2. På bilden är en husbil avbildad i bakgrunden. Lustigt med en engelsk husbil gjord för vänstertrafik med bodelsdörren på bilens vänstersida.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Reklamkort i brevlådan

Har også fått dette, høres skummelt ut med santander bank :rolleyes:.

Ser ut til at de har adresseliste fra transportstyrelsen, det er et mellomnamn på som jeg ikke bruker annet enn i statlige saker.
 

JonasS

HBK Medlem
Inlägg
1.807
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2024
Sv: Reklamkort i brevlådan

De har anlitat en budgetreklambyrå, typ diversearbetande ensamföretagare som hittar royaltyfria bilder utan större tanke på sammanhang.
De konstiga är att husbilsfirman har accepterat detta, men det finns många som inte har några krav på firmans profil.
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.654
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Reklamkort i brevlådan

Jovisst kan dom ta din bil i inbyte, om du är intresserad av någon bil som dom har till salu.

Santander är nog vanlig inom bilbranchen. Har sett det i andra sammanhang.
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Reklamkort i brevlådan

Santander är väl Europas största bank?
De skall köpa GE Money Bank om det går igenom EUs argusöga.
 

EPersson

HBK Medlem
Inlägg
1.576
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2024
Sv: Reklamkort i brevlådan

Ser ju lite billigt ut...men företaget är i drift och verkar fungera.
Vincents Property Development AB
Hem Deras hemsida.

Skulle dock aldrig själv lämna ifrån mig bilen innan jag har pengarna.
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Reklamkort i brevlådan

Du ser dem från E 6 an vid Varberg Nord står redan en hel del husbilar där. Har i flera år varit etablerade för motorcyklar innan de för något år sedan också började med husbilar.
 

Mitthem

HBK Medlem
Inlägg
192
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2600
Medlemskap
2024
Sv: Reklamkort i brevlådan

En av deras säljare har aldrig sysslat med husbilar hade ingen aning om vad det var för skillnad på olika bilar.En kompis till mig var intresserad av en husbil och ville byta in sin,först skulle det inte gå att genomföra "Vincent skulle bli galen då" sen gick det bra ändå,fick ett bud allt ok dom skulle ta med sig sin bil dagen efter så han fick se den, vilket dom också gjorde, innan han sett bilen sänkte han överens kommet pris med 100.000:- och fortfarande fel modell än dom sagt till honom,tänk om han hade ringt till dom så behövde dom inte ta ledigt från jobbet och åka dit.Blev naturligtvis ingen affär
 
Senast ändrad:
Toppen