• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Igo till Android

Cinna & Svenne

HBK Medlem
Inlägg
115
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
1974
Medlemskap
2026
Någon som vet om man kan installera Igo primo till en Android telefon, och i såfall var hittar man den appen och hur gör man.
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Igo till Android

Tyvärr finns inte den till Android.
Man får använda en annan navigator istället. Som Navigon, Copilot, Sygic eller liknande.

//Stefan
 

nergaard

HBK Medlem
Inlägg
116
Kommun
Danmark
HBK-Nr
9296
Medlemskap
2024
Sv: Igo till Android

Hejsan.

Det går at anvende IGO primo som er mycket lik IGO 8 og funker hur bra som helst.

Jeg anvender den på mine 4 tablets og 2 telefoner som alle er Android enheter.
 
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Igo till Android

Jag har försökt få in iGo Primo i en android platta men har inte lyckats med det! Hur bär du dig åt?

Jappe
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Igo till Android

Hejsan.

Det går at anvende IGO primo som er mycket lik IGO 8 og funker hur bra som helst.

Jeg anvender den på mine 4 tablets og 2 telefoner som alle er Android enheter.

Jag vet att de gjorde en version åt Motorola och att de levererar lösningar åt många specialprodukter. Men jag har inte hittat någon iGO primo, eller liknande till Android.
Har du en länk eller tips var jag kan hitta den så skulle jag gärna prova. Har Sygic på min Androidtelefon idag och tycker inte den är så bra...

Jag hittar en del referenser till "iGO Android" men de länkar mest till, vad det verkar, fejkade nedladdningssidor.
Dessutom skriver iGO själva på sina supportsidor:
Please be aware that you cannot purchase and download the iGO My way application for Android to your mobile phone.
This iGO My way navigation solution for Android is available to our business clients only.

//Stefan
 
Senast redigerad av en moderator:

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Igo till Android

Var har du nergaard funnit den? Har sökt på en del siter men inte lyckats ladda ner till min Samsung/Android-platta. Tycker Igo är hästlängder före andra appar - speciellt vid planering. Tacksam om du kan tipsa mig!
 

nergaard

HBK Medlem
Inlägg
116
Kommun
Danmark
HBK-Nr
9296
Medlemskap
2024
Sv: Igo till Android

Jeg vil helst inte komme ind på hvor jeg har fået programmet från, men med hensyn til installation er det bare at lægge programmet ind på minneskortet og sedan bruke en fil explorer hvor man finder apk filen som man aktiverer.

Jeg tror det går at finde en eller anden version på Google Play.

iGO For Android

igo primo | eBay

Hvis den ikke har en svensk sprogpakke kan det ikke være et problem at få fat i.
 

Bilagor

  • CAM00152.jpg
    CAM00152.jpg
    463,5 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Igo till Android

Tack för svaret. Så du använder den israeliska iGO och lägger till Europakartor?

Låter som något som iGO själva inte stödjer...

Men kul att det fungerar! Grattis till att du löst det.

//Stefan
 
Toppen