• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Usch och fy

H

hianders

Guest
för denna värme! Jag fixar inte det och imorgon ska det ju bli varmare:p:

Ikväll månd 21 juli från två håll samtidigt! Kl 18.20 ca. Bild nr två i ett annat inlägg då man inte kan ladda ner två bilder fr iPad i samma tråd.

Måtte det komma regn ikväll:)

Inger
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    846,5 KB · Visningar: 2
H

hianders

Guest
Sv: Usch och fy

Bild nr två! Samtidigt som den förra!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    794,4 KB · Visningar: 2

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Usch och fy

Nääää, så skönt att börja jobba inatt efter 4 veckors resande, det är denna värme man längtar efter hela vintern, nu blir det jobba 2 veckor sedan bär det iväg mot Norrland med fiske och friluftsliv i fjällen (vandring) 3 veckor hoppas bara att värmen håller i sig hela tiden.

/Pelle
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Usch och fy

Ja noe skal dere alltid klage over, enten det er for kaldt eller varmt. Nå er det endelig levelig temperatur i sødra Sverige også :D
 
H

hianders

Guest
Sv: Usch och fy

Ja noe skal dere alltid klage over, enten det er for kaldt eller varmt. Nå er det endelig levelig temperatur i sødra Sverige også :D
Ja Knut, det är väl tur att smaken är som baken = delad:) Bra och skönt för alla som gillar denna värme.

Kanske mitt inlägg skulle ha varit mer passande i Gnälltråden?!

Jag tycker fortfarande det är för varmt nu, runt 20 är mer lagom. På torsdag ska det visst bli varmare ändå!!:(

Inger

PS 36 grader på solsidan nu kl 11 (gammal sprittermometer), 25,5 på skuggsidan (digital termometer) DS
 
Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: Usch och fy

Nöden har ingen lag, sitter just nu under ett gigantiskt parasoll och har en fläkt som svalkar lite! SKÖNT!!

Inger
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visningar: 1

JOE50

HBK Medlem
Inlägg
714
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2024
Sv: Usch och fy

Vi njuter av värmen och till helgen börjar semestern.
Då drar vi till Kroatien och hoppas på fortsatt varmt i 3 veckor.
Det blir snart höst och vinter. Hu då..

:)

JOE
 
Toppen