• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hitta POIViewer android

F

F.d. 53498

Guest
Nu är jag här igen och önskar hjälp.

Jag söker och söker POIViewer för android. Hittar den inte, bara för Ipad. Någon som har en länk så jag kan fixa inför vår resa om en vecka.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Hitta POIViewer android

Tyvärr finns POIViewer och många andra av de bästa apparna endast till iPhone/iPad. iGO som är den bästa navigeringsappen likaså. Däremot har Mobil Life + släppts till Android och går att annvända till vissa märken.
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Hitta POIViewer android

Där ser man.
Men det blir inte en ny padda. Jag får klara mig på något annat sätt.

Det gläder mig lite trots allt att det inte var jag som var dålig på att leta.
Tack Knarrevik
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Hitta POIViewer android

Det är iofs sant att alla IOS-appar inte finns till Android, men i de flesta fall finns fullgoda alternativ. Joakim Sjöberg har hittat ett alternativ till POIviever, Locus Map, som verkar lovande. Du hittar hans test av den här:
http://www.husbilsklubben.se/forums/t79635/

//Stefan
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Hitta POIViewer android

Ja Locus verkar lovande, jag har kört poiviewer i en iphone4 och Locus i min android parallellt under helgens resa och bägge uppfyller mina krav.
Bägge fungerar som elektroniska kartor med markeringar till hbk:s platser, jag är nöjd med bägge. :)

mvh jocke
 
Toppen