• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

I Pad problem

Birgitta o Göran S

HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
10629
Medlemskap
2026
Hej tänkte få svar på ett problem? När vi åkte i Europa avinstalerade jag fartkamerorna i min Navigon app nu undrar jag hur man får tillbaka dom
En fråga till kan man flytta en app Navigon med dom inbäddade köpen till en annan iPad på ett enkelt sätt.
Tack på förhand.:music-icon:
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: I Pad problem

Jag har inte Navigon själv, men det borde vara enkelt att bara ladda ner fartkamrorna igen i deras "inApp shop".

Vad gäller att flytta till en annan ipad så är det enkelt. Du kan ha upp till 5 ios-produkter kopplade till samma Appstore-konto. Jag har en iPad och min fru en iPhone. Hon har sitt egna konto på iPhonen, men vi delar på Appstorekontot. Så alla köp jag gör kan hon ladda ner i sin telefon - och omvänt.
Det är bara om appen bara stöds av det ena formatet det inte fungerar.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: I Pad problem

Hej tänkte få svar på ett problem? När vi åkte i Europa avinstalerade jag fartkamerorna i min Navigon app nu undrar jag hur man får tillbaka dom
En fråga till kan man flytta en app Navigon med dom inbäddade köpen till en annan iPad på ett enkelt sätt.
Tack på förhand.:music-icon:

Jag vet inte vad det står efter att du avinstallerat, kanske installera?
Om detta inte går så avinstallera Navigon och installera på nytt! Ingen ny kostnad.
image.jpg

Om du har samma Apple-ID kan du installera betalappar på flera enheter till en kostnad.
 
Toppen