F
F.d. 52994
Guest
Jag ska investera i en ny gps. Är det någon som har erfarenhet av Garmin Nüvi 2797LMT 7-tum. Jag tar tacksamt emot åsikter om den.
MVH Curtan
MVH Curtan
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är åxå i faggorna att köpa gps, men man blir helt snurrig på vad man skall köpa
har funderingar på en tab med android sen ladda hem sygic och
ställplats/ camping appar eller då skaffa en renodlad gps??
det jag är lite brydd på är om man kommer behöva en extern gps antenn eftersom min helintegrerade Eura mobil har långt fram till rutan så man kanske inte får gps signal?
jag är van vid android och ipad känns dyrt, man får ju små Android tablets med 3G, borde ju fungera lika bra?
jag har använt sygic rätt frekvent och den verkar fungera bra, IGO vet jag inget om.
Kan inte hitta den vare sig på Sibas eller Elgigantens sida?Inte till det priset! ? Har du någon länk?
Har den 4G?![]()
jag är van vid android och ipad känns dyrt, man får ju små Android tablets med 3G, borde ju fungera lika bra?
jag har använt sygic rätt frekvent och den verkar fungera bra, IGO vet jag inget om.