sacce
HBK Medlem
Haj..
Har tänkt ha särskild tub till casolgrill ex.P6 tub i garage..får man ha det?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja var skall man ha det har ingen bombsäker plats men svetsa i närheten av gasflaska är inget att förspråka, jag sätter upp en varningsskylt under vintern.
Jag var otydlig när jag skrev..jag menar i husbilsgarage med på resan..
Jag tar alltid av mina gasflaskor ur husbilen när jag sätter in den för vinterförvaring i en lada.
Förvarar dessa flaskor i mitt eget förråd (enfamiljshus). Blev lite osäker nu om det är tillåtet med 2 st P11r i mitt förråd över vintern? Oftast är den ena dock endast halvfull.
Utanför ämnet kanske ??
Hej!
Vad har du för bil?
Även om vi har dränering där så låter det olämpligt!
Mvh.
Har du inte dubbla platser i gasolskåpet ? Om du har det så kanske det räcker att ha en P11 ansluten och en till gasolgrillen .
Vi har en liten 2012 flaska och den räcker en hel säsong : så ser den ut : Gasol campingflaska 2012 .
Hej
Inte optimalt. Det finns inge dränering i garaget ifall det skulle läcka ut gasol.
Hej inte riktigt svar på din fråga men,Haj..
Hej inte riktigt svar på din fråga men,
Jag kopplade in ett T-stycke mellan Reduceringsventilen o ledningen in I husbilen. På denna satte jag en avstängningsventil o därefter 3m slang till grillen. Slangen linger permanent I Gasolkofferten.
Huruvida detta är regelvidrigt eller inte bryr jag mig inte om, men det är mycket praktiskt.
Hej
Inte optimalt. Det finns inge dränering i garaget ifall det skulle läcka ut gasol.