• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jappe

F

F.d. 52920

Guest
Sv: Jappe

Kanel är bra för prostatan, det har svärmor minsann sagt :yes:
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Jappe

Har du prövat kanel ännu?
Trevligt att träffas Santa Pola.
Resan gick vidare till Marjal Costa Blanca.
Gunilla och Kurt:music-icon:

Kanel behövdes inte! Minimyrorna försvann ändå samtidigt med er! :D Nja, jag bytte soppåse fastän den inte var full. Bautista lovar rimligare värme i fortsättningen! Vi kanske ses! Vore kul!

Jappe
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Jappe

Jappe är ingen Bratte sedan han fick nappe.
Han är en Jeppe som ratar Nestlatte.
Men efter Rioja han bara skratte hela natte.

Skål
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: Jappe

Ni vet väl att man kan skicka privata meddelanden direkt till varandra utan att klistra upp dom i ett forum så att alla kan läsa?
Kan ju vara bra om man inte dryftar nåt som är av allmät intresse.:yes:
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Jappe

Ni vet väl att man kan skicka privata meddelanden direkt till varandra utan att klistra upp dom i ett forum så att alla kan läsa?
Kan ju vara bra om man inte dryftar nåt som är av allmät intresse.:yes:

Detta ämne är postat "Under Markisen" där det är helt OK att dryfta vad dom helst (som inte strider mot forumreglerna).
Själv läser jag med nöje och intresse om Jappes äventyr i söderled - men jag antar att smaken liksom baken är delad.
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: Jappe

Förlåt så mycket. Det var inte min mening att ta död på en reseberättelse. Jag läser med stor behållning Jappes reseberättelser.
I det här fallet uppfattade jag inläggen om prostataproblem och myror i soppåsen som mer privata saker mellan två medlemmar som de kanske mer av misstag hade publicerat till allas beskådande.:yes:
 
Toppen