• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billig gasol på Elgiganten

F

F.d. 55595

Guest
Sv: Billig gasol på Elgiganten

Den butik jag köpte gasol på ligger i Örebro. Jag ska kontakt HK för att få en förteckning av vilka butiker som säljer gasol.

Mathem
 

Curt & Anna-Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
440
Kommun
Myresjö
HBK-Nr
669
Medlemskap
2022
Sv: Billig gasol på Elgiganten

Hej Gert!

Jag undrar var du köpte din gasol på Granngården. Jag köper all gasol på Granngårdens butiker och i år tar dom 400:- för en P11 stål och det gäller alla butiker. Dom har samma pris över hela landet om man inte har någon sparad rabatt som medlem, vilket jag hade i Kungsgården då blev det 360:-.
När det gäller Rustas priser annonserar dom att dom är billigast på AGA:s gas på orten vilket betyder att deras priser varierar starkt.
 
F

F.d. 50560

Guest
Sv: Billig gasol på Elgiganten

Jag har en fast monterad P11, kan fylla fylla upp den när jag vill oavsett om den inte är tom. betalar bara det man fyllt i. men är den tom kostar det 195:- sen har jag en lös P11 tyskflaska som reserv, den tar dom 295:- för att fylla. Halmstad.
Ps. Jag kan rekommendera att installera en fast flaska. Helt makalöst bra.. det är min åsikt:wall:
 
Toppen