• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svensk TV med parabol?

F

F.d. 3129

Guest
Hallå alla!

Är det någon som vet hur jag kan se svensk Tv i husbilen? Jag har en TELECO Force HDCI+ receiver med tillhörande parabol samt en Caratec Vision tv-apparat. Jag får in tyska kanaler via astra, men inga svenska.
Tacksam för lite goda råd!

Hälsningar Göran

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Svensk TV med parabol?

Du trenger en Conax CAM og et Canal Digital kort for de kanaler du ønsker å se.

F

F.d. 58573

Guest

Nöjer du dig med de fria kanalerna (TV 1, TV 2, Kunskapskanalen och Barnkanalen) så behöver du inget abonnemang utan klarar dig med ett "depositionskort" från Canal Digital.

aake

F

F.d. 55275

Guest

Depositionskorten tror jag kostar 800:- är inte säker.
Det bästa är att ha ett tvillingkort och conax kasett, men förutsättningen är att du har ett Canal Digital abonnemang hemma.
Då får du ca 100 kanaler.

F

F.d. 58573

Guest

Depositionskorten kostar vad jag förstått inget alls. Den deponerade avgiften återbetalas om du tröttnar på utbudet och lämnar tillbaka kortet.

aake

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Det verkar som om Canal Digital gömmer undan abonnemangsformen Depositionskort på sin hemsida.
För att beställa ett depositionskort måste du ringa Canal Digital.
Bered dig på att de gör allt för att du skall välja en annan abonnemangsform.

Jag har fått två "fantastiska erbjudanden" om 11 fria månader om jag (som innehavare av depositionskort) väljer en annan abonnemangsform. Den går då ut på att min deposition "äts" upp av de 11 fria månaderna.
Det finns skrivet om detta på forumet.
http://www.husbilsklubben.se/forums/t47944-2/#post433773

Toppen