• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sygic för alla regioner

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Inlägg
586
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Sv: Sygic för alla regioner

Hej.
Det räcker att du köper till en apparat sen kan du ladda ner den till tabben om du vill.
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Sygic för alla regioner

OK tack. Kan man alltså ladda hem 2 st för priset av 1 eller sparar man på kortet och tar från det? Jag känner mig numer som nolla när det gäller alla funktioner som finns numera.
 

Nyfiken

FD HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021
Sv: Sygic för alla regioner

Hej! Fördelen med Nokia är att där finns kartor gratis.
Mvh Frank
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.872
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Sygic för alla regioner

OK tack. Kan man alltså ladda hem 2 st för priset av 1 eller sparar man på kortet och tar från det? Jag känner mig numer som nolla när det gäller alla funktioner som finns numera.

Har du bara betalat för appen/licensen så borde du kunna hämta den till hur många apparater som helst som är inloggade på ditt konto.
 

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Inlägg
461
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022
Sv: Sygic för alla regioner

Just nu rea över påsk till 22/4 på Sygik Europa 25E
Hälsningar Lars

Tack för tipset Lars, Har Copilot sedan tidigare vilken har fungerat bra
nere i Europa men tänker ge Sygic en ärlig chans också
eftersom det är många som verkar gilla den, och nu till ett bra pris 236 kr för hela europa.
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.872
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Sygic för alla regioner

Kollar efter poi veiwer i google play men kan inte finna den,
finns den där, eller heter den nåe annat där kanske ?
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Sygic för alla regioner

Hej Peter, det tycks inte gå att hitta ett likvärdigt alternativ till Poiviewer för android ännu, utvecklingen verkar vara seg.
Jag säger inte att det inte finns, men jag och några till har letat men inte hittat nåt bra.

Den "bästa" som jag hittat är appen Tog-along+ men den har inte alla funktioner i offline-läge.
Jag har testat betalvarianten och det går bra att visa hbk:s lista med position och beskrivning med en Kml-fil, har man laddat ner kartor i förväg så fungerar det offline men den saknar en vettig koppling till offline-navigatorer som sygic, copoilot, eniro mfl.
Har man tillgång till nätet så fungerar den tillsammans med Maps som tar hand om navigeringen.

Testa gärna Tog-along, gratisvarianten läser csv-filer och det vore kanske bra om nån mer testade den... för jag litar inte på att min telefon är som alla andras, mitt sygic är segt som sirap i uppstarten och ibland undrar jag hur det är ställt med mitt eget kunnande! :D

mvh jocke
 

maxi95

HBK Medlem
Inlägg
16
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
8614
Medlemskap
2024
Sv: Sygic för alla regioner

Jag förstår inte riktigt detta. Jag har inifrån appen köpt Europa men får fortfarande blänkare om att jag har provdagar kvar. ??
 
Toppen