• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Olämpligt uppträdande infart ställplats

p-vik

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
10067
Medlemskap
2024
Lördag 4 augusti omkring kl 11.30 står vi tre stycken klubbmedlemmar i kö utanför ställplats Borgholm hamnen. Då kommer XXX xxxoch bara blåser förbi kön och tar en plats. Definitivt ingen klubbmedlem (hoppas jag). Vi som klubbmedlemmar hade naturligtvis antingen ställt sig i kö eller frågat om han kan köra in. ELLER???????
 
Senast redigerad av en moderator:

Ragnar i Kalmar

HBK Medlem
Inlägg
51
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
7123
Medlemskap
2024
Sv: Olämpligt uppträdande infart ställplats

Tråkigt när det inte visas hänsyn, den siste ....... är inte född än.Men hoppas att han blir drabbad själv någon gång!
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Olämpligt uppträdande infart ställplats

Jag håller fullständigt med dig att det var ett fult beteende, däremot tycker jag inte att vi ska hänga ut någon här på forumet. Det kan inte vara klubbens mening att forumet ska användas till en angiverisida.
Så tycker jag.

/Ludde
 
F

F.d. 24837

Guest
Sv: Olämpligt uppträdande infart ställplats

Kan eg inte se något konstigt i det, om det fanns en ledig plats och ni bara stod där så signalerade ju det att ni inte ville ha den platsen.
 

petterssonbj

HBK Medlem
Inlägg
1.116
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2024
Sv: Olämpligt uppträdande infart ställplats

Är det fullt på en ställplats är det självklart så att man bildar kö och väntar på en ledig plats, men finns det lediga platser kan man ju knappast bilda kö för att invänta den
plats man själv vill ha eller ihop med kompisarna.

// bp
 

petterssonbj

HBK Medlem
Inlägg
1.116
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2024
Sv: Olämpligt uppträdande infart ställplats

Han kanske funderade på varför ni hade parkerat där och åkte in och ställde sig på en plats.
Eftersom du skrivit ut regnummret så kan du ju skicka ett SMS till 72503 och få ägaruppgifter och ringa och fråga honom om hans parkering .
Tycker att detta i så fall skulle gjorts direkt på plats // bp
 

Berra

FD HBK Medlem
Inlägg
462
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Olämpligt uppträdande infart ställplats

Jag tycker inte att vi behöver klaga på allt och alla i denna husbils klubb, störs ni så gå fram och säg till personen i fråga,det blir bara en massa skittsnack annars här,var och en gör som den vill,dom tar ändå ingen rättelse av vad vi tycker,tag det lungt och tänk på hjärtat så ni bättre.

Soliga? Hälsningar Berra
 

p-vik

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
10067
Medlemskap
2024
Sv: Olämpligt uppträdande infart ställplats

Alltid trevligt att väcka lite debatt. Anledningen till att vi tre ekipage inte åkte in och virvlade upp damm när folk satt och fikade var ju naturligtvis att vi ville visa lite hänsyn mot de som satt och fikade/åt mat. För de som inte känner till platsen så är det en grusväg in och vi såg en plats som var ledig, vi beslöt då att vi går in och kollar om det finns fler platser. Ingen stor grej i sig men i alla fall. Men tack för alla insändare, vilket visar att det är en aktiv klubb. Vilket är otroligt viktigt när föreningslivet håller på att tappa medlemmar.
Ha en fortsatt trevlig sommar/höst.
Lasse
 
F

F.d. 24837

Guest
Sv: Olämpligt uppträdande infart ställplats

Tanken var ju god men ni kan ändå inte klanka på han som körde in och tog platsen.
 
Toppen