Hej, är det någon som har erfarenhet av denna typ av utomhusdusch finns på DUSCH PORTABEL 5,0 L PORTA SHOWER :: Dusch :: Kranar :: Vatten & Avlopp :: Camping Store - Husvagnstillbehör
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
En sådan eller två är man ju tvungen att ha!
Hej, är det någon som har erfarenhet av denna typ av utomhusdusch finns på DUSCH PORTABEL 5,0 L PORTA SHOWER :: Dusch :: Kranar :: Vatten & Avlopp :: Camping Store - Husvagnstillbehör
Tackar, men jag ska testa en annan lösning först. Jag har köpt ett duschhantag med pump som går på cig uttaget i bilen: Minidusch Jenny 12 V - Jula ABÄr du inte väldigt skitig så räcker det med en pumpning.![]()
Will do! Jag har grejorna på plats, för att utvärdera behöver jag bara fylla en hink med vatten, koppla in den och se vad som händer. Det ska jag nog kunna få till innan helgen.Hej
Hoppas du rapporterar hur det funkar!
Will do! Jag har grejorna på plats, för att utvärdera behöver jag bara fylla en hink med vatten, koppla in den och se vad som händer. Det ska jag nog kunna få till innan helgen.
Den får helt klart godkänd av mig. Det är bra flöde i den och fungerade smidigt inkopplad i cig uttaget. Det följer med två gummipackningar för själva duschhandaget, jag använde bara en men det tog två försök att få till den utan läckage från fästet till handtaget. Den andra antar jag är reserv, det är ju bra.Avvaktar med spänning