• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Iphone

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Har blivit med Iphone 4. Hade tidigare en Ericsson telefon är där fanns en bra funktion för att spara alla sina lösenord. Finessen med den var att den krävde ett eget lösenord för att se övriga krypterade lösenord och den accepterade vilket lösenord som helst men bara det rätta tolkade övriga lösenorden korrekt.
Finns det något liknande till Iphone ?
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Iphone

Har blivit med Iphone 4. Hade tidigare en Ericsson telefon är där fanns en bra funktion för att spara alla sina lösenord. Finessen med den var att den krävde ett eget lösenord för att se övriga krypterade lösenord och den accepterade vilket lösenord som helst men bara det rätta tolkade övriga lösenorden korrekt.
Finns det något liknande till Iphone ?

Fråga i App Store på "password"!
Det finns gratis och de som kostar, har inte provat själv.
 

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Inlägg
13.489
Kommun
Hässleholm
Sv: Iphone

Har idag varit och titta på iPhone 4S. 399:-/månad, fria SMS och fri surf. Men när jag frågade efter hastighet var det max 3Mbit/s.

Anders: Hur kan man få högre hastighet i iPhone?
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Iphone

Personligen tycker jag att det är en hundring för mycket och halv hastighet. Jag har ca 6 MB/sek med min gamla 4:a för 299:- med annan operatör.
 
F

F.d. 9573

Guest
Sv: Iphone

Jag fick min 4s i veckan
men 399 i månaden är det via Telia ?
kolla hur många samtal du brukar ha
Jag valde den för 299 i månaden så kan jag uppdatera om jag ringer eller smsar/surfar mer
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Iphone

Vissa operatörer har olika APN för olika hastigheter så ett råd är att testa olika. Tex internet.xxxx.se, surf.xxxx.se, data.xxxx.se
 

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Inlägg
13.489
Kommun
Hässleholm
Sv: Iphone

Personligen tycker jag att det är en hundring för mycket och halv hastighet. Jag har ca 6 MB/sek med min gamla 4:a för 299:- med annan operatör.

Jag har Telia och Tre sedan tidigare men tittade på Telenors "öppningserbjudande". Vissa säger att Telenor är bäst av 3G-operatörerna i Snapphanebygden. Vilket har du?
 
Toppen