• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ipad

M

mikkis

Guest
hej

Någon som vet skillnaden på Ipad 2 och Ipad 4 ?
vilken av dessa är bäst, och vilken ska man köpa?

Mikkis
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Ipad

Det är IPad 2 som är den senaste, men när Knarrevik hittat ut ur svampskogen:) får vi nog svar.

//Tommy
 
F

F.d. 2944

Guest
Sv: Ipad

Undrar om du inte blandar ihop dom två senaste produkterna från Apple
iPhone 4 och iPad 2
Båda är senaste modellen men den ena är en telefon och den andra en läsplatta.
Gomer/medlem
 

jdjiveco

HBK Medlem
Inlägg
301
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
5761
Medlemskap
2024
Sv: Ipad

IPAD 2 3Gär den senast modellen. Den skiljer sig från första versionen att den är tunnare och har webcam. Du blandar ihop det hela IPAD4 finns ännu inte utan du tänker på Iphone 4.

Har själv den första versionen av IPAD 3G dvs föregångaren till IPAD 2 3G. Valde att köpa en IPAD 3G 64 som inte är operatörslåst. På så sätt kan jag använda den teleoperatör som passar mig bäst som t.ex kontantkort. Kan även köpa kontantkort i europa och använda dessa i min IPAD.

Det finns bara ett litet "aber". IPAD och IPAD2 kräver microsim kort men det är enkelt fixat. Bara att klippa ett vanligt sim kort med sax (se Mikro-sim till Ipad och Iphone 4 – Macbloggen)

Om du funderar på att investera i en IPAD. Dår rekommenderar jag att du inhandlar en IPAD 2 3G 64GB. Visserligen dyr men då får du allt.

Till den har jag CoPilot som fungerar bra hittils...
 
Toppen