• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Buerstner 550 -89

F

F.d. 53109

Guest
Hej allla

Har köpt en Buerstner 550 årsm 89 på Peugot med diesel 75 hkr motor.
Någon som har "bra att veta eller tänk på" erfarenheter ?

Mvh
Svarta-Maja :cool:
 
F

F.d. 55425

Guest
Sv: Buerstner 550 -89

Hej hoppas du får svar, jag har nämligen köpt en Buerstner 620 -92 Peuogetj5 deisel.Vår första husbil så det blir premiär i vår att få ut och åka.Håller med dig skulle va toppen med lite råd på vägen. Hälsningar Agge
 
F

F.d. 53109

Guest
Sv: Buerstner 550 -89

Ja du Agge, visst är det bra med lite tips på vägen. Du skall få ett av mig, skaffa vägverkets rastplatskarta den är super att ha när man vill tömma dasset o fylla på vatten. Man är ju inte alltid på en camping.......
Själv vill jag ha tips från någon som har erfarenheter av min typ av husbil.
Man behöver alltid info o tips, helt klart.
Mvh
Juppe:cool:
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Buerstner 550 -89

hej Maja o grattis till nya bilen!!! bästa rådet är väl att köra försiktigt och tänka framåt, man vet inte vad som döljer sig bakom nästa kurva ,det kan vara en av dom som inte kan köra (för det kan ju vi) o sen rasta o rasta igen man kan aldrig få för mycket pausar, allt annat som man behöver veta ger sig efter hand om man tar det lugnt och tänker logiskt hälsningar 6977
 
Senast ändrad:
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Buerstner 550 -89

15 års ägande av denna motor ger vis erfarenhet, ring om du vill vet mycket som kan sägas svårt att skriva allt på ett nät.
 
F

F.d. 53109

Guest
Sv: Buerstner 550 -89

Tjenare Jaktfalken
Jag tackar för vänligheten att få ringa dig, skall bara lura ut ditt tele nummer ;)
Din 15 åriga erfarenhet av denna motor tar jag gärna del av.
Mvh
Juppe
 
F

F.d. 53109

Guest
Sv: Buerstner 550 -89

Så enkelt det var
Tack för tipset Ludde Kuddsson
 
Toppen