F
F.d. 55416
Guest
Hej jag skulle gärna vilja ha en uppgift från Er med Adria Coral 670 SL vilket plats- utrymme som finns tillgängligt för att montera TV.
MVH staffan
MVH staffan
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej, vi hämtar den hos CaravanCenter i Umeå. Vi har dubbade vinterdäck till vår nuvarande bil. Med allt saltelände även på våra vägar har det nog ingen betydelse om det är sommar- eller vinterdäck på bilen. Eländet är lika stort för båda däcksalternativen. Vi har dock inte haft några som helst problem med att klättra upp till fjällcampingar på vårvintern med våra dubbade vinterdäck. En del tycker det är svårt med framhjulsdrift, men det beror sannolikt mer på ovana att köra i vinterväglag eller halkig terräng i övrigt än om var driften sitter. Rätt växel i och ett okokt ägg mellan fotsula och gaspedal brukar lösa de besvärligaste väglag, säger åtminstone min erfarenhet.Tack Kjell!
Då kan du tänka dig hur mycket vi längtar, då det blir vår första husbil!
Vi kommer att hämta den i början på april, byter in husvagn, en Hobby 495 -08
Låter tryggt att ni köper er andra Adria/Fiat, det hade ni inte gjort om ni inte varit nöjda.
Men ni hämtar ut den redan i mars? I Haparanda? Ska ni ha snökedjor på den?
Hälsningar
-geva-
Hej allihop
Har nu haft Adrian i 4 helger, det här är första helgen som vi inte är ute.
Det har fungerat kanon. Det tar ju ett tag att lära sig allt när man inte
har haft husbil före.
Vi har hunnit att köra över 300 mil på 3 helger.
3 liters motor och automat gör ju att man sitter och njuta bakom ratten.
Till och med Inga-Lill har kört bilen och det gick hur bra som helst.
Vi har faktiskt monterat en DMTECH 22 tummare som sitter som gjuten i bilen.
Den går på 12 volt MPEG 4 mottagare DVD inbygd samt också en ingång för
ett USB minne, skall ta några bilder på hur det ser ut, men det blev perfekt.
Ha det!