• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rengöring av husbilen

F

F.d. 53023

Guest
För en tid sedan läste jag i Husbilsnytt om ett rengöringsmedel för tvätt av husbilen, som förmodligen hade avjoniserande effekt. Någon hade köpt medlet på en mässa och var skeptisk till att börja med. Han tyckte, efter att han använt medlet, att det fungerade över förväntan. Idag kan jag inte hitta vad medlet hette.
Kan någon ge mig ett tips?

Kjellberg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
213
Medlemskap
2025
Sv: Rengöring av husbilen

Hej ! Jag köpte och provade produkten som håller vad den lovar men se upp den gör så rent att den även tar med eventuellt vax så att den tvättade ytan blir en aning matt

F

F.d. 4735

Guest

Hej!
Vi är nyblivna ägare till en Dethleffs-97 (hämtas på tisdag 20/7!):spinny:
Vi tänkte använda ABNET på markisen Men hittar ingen stanns att köpa den.Funkar inte på hemsidan.Vi ska till Jönköping men då ska ju husbilen helst vara perfekt!! :wink:
Så nu väntar vi spänt på svar!
Pia o Ulrik

F

F.d. 58576

Guest

Hej! Vi har använt ABNET ett par år.Det började med att vi köpte en flaska på en marknad.Sedan har vi skickat efter från Clevernet Product Promotion AB,Box 47176 100 74 Stockholm. Tel.08 726 98020.

Mvh. Avo o Laila

F

F.d. 4735

Guest

Tack för snabbt svar! Kunniga människor här!
Vad många fina ställen ni varit på! Var var ni i Spanien? Skulle va kul med fler bilder på husbilen,kanske finns det husbildsbilder i fotogalleriet?

Mvh . Pia

Toppen