• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Grekland

alindahl

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
3286
Medlemskap
2024
Hej

Vi är nyblivna husbilsägare sedan i höstas, var bara ute och småtestade de helger som
var kvar innan det blev höst och rusk på allvar
Har tänkt åka neråt kanske till Grekland och undrar om någon har varit neråt nyligen och vilken väg som är bäst, ska man åka via Italien eller ta bilen hela vägen ner till
Grekland, tar gärna emot tips och resvägar och ställplatser.

hälsning
anders-agneta;)
 
F

F.d. 18415

Guest
Sv: Grekland

gd förmiddag ... ! har varit i grekland med min hustru och våran eura 742 EB 5 gånger i grekland ... vi har prövat flera rutter ... men :: det bäst är och var --venedig patras ... ..med camping on board .dvs. du får sova i din husbil med ström från fartyget ..matlagning på gas STRÄNGELIGEN förbjudet ..men med el går det ju åxå ..... dessutom 3-4 restauranger on board ..
våran rutt går alltid danmark-tyskland -österrike - italien ..över brennerpasset ner till venedig .. har du fler frågor är du välkommen ...mvh.wolfgang o leena
ps .vi skall i år till LEFKAS med gummibåt o motor cycklar o vespa
 
F

F.d. 18415

Guest
Sv: Grekland

hej thomas o lena! jag tror länken funker inte ......
 
Toppen