• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vi åker Lördag 18/11. Vart åker ni?

F

F.d. 4272

Guest
På Lördag morgon efter ett nattskift så åker vi till Mora camping. Är det någon mer som tänker sig åt det hållet?
Tänkte testa husbilen i lite kallare väder. Tidigare år så brukar vi ställa av i slutet på november. Men nu har vi ju köpt en helårsbil.
Hoppas nu på fint väder bara. 7 dagar ledig ev. 8 om jag får någon som ersätter fredag natten. Skönt att slippa de tre nätterna i helgen. Så den här skiftckeln kommer gå fort. En fm kvar, sen två em och en natt. Sen åååker vi, jag bara lääängtar. Var nu ett tag sedan sist. Kör lugnt nu på vägarna ni alla vart ni än åker.
Lotta
 
A

Argos9595

Guest
Sv: Vi åker Lördag 18/11. Vart åker ni?

Vi funderar på att åka utt dit någonstans, vet ej var exakt. Men ja kan tala om att Mora camping är fin sommartid, vintertid har ja aldrig varit där men säkert bra.

Trevlig vistelse.

:mcride:
 
F

F.d. 4272

Guest
Sv: Vi åker Lördag 18/11. Vart åker ni?

Ja det vore kul, var där på jungfruresan i september ocd enligt smhi skall det bli snö till helgen. Så hoppas vi syns på Mora camping. Kör lungt i trafiken.
 
F

F.d. 4272

Guest
Sv: Vi åker Lördag 18/11. Vart åker ni?

Oj,oj.... Nu på Mora Camping den 22/11. Vad den 18:e kom ifrån vet jag inte. Troligtvis efter ett nattskift. Då är man totalt dagvill :) Men trots allt nu är vi på plats efter ett nattskift. Gick av i morse kl 06.00 Vi åkte 06.45 sov kanske en timme totalt på vägen upp. Lite glögg och en Whisky till gubben. I natt sover jag nog ovaggat.....
En positiv överraskning 165:- med el per dygn och tvål på toaletterna. I Ullared 200:- natt, ingen tvål. Fast de öser ut billiga produkter av den varan. Inget GK:s här men det klarar man sig utan finns en fin restaurang i anslutning till campingen, den kan vi ju gynna istället.
Ha en trevlig fortsatt helg.
 
Toppen