• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hej alla hbk:re

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Idag fick vi våra dekaler OJ vad fina dom är.Nu väntar vi bara på få hem husbilen så vi kan klistra på dom och ge oss ut på vägarna.mvh 2927 Há det gött !:yes:Kanske ses vi där ute :music-icon:i friheten .PS en fråga har ni nån gång varit på Hansagårds camping i Falkenberg DS
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Hej alla hbk:re

Hej o välkomna visst är dom fina dekalerna.
Sedan när ni fått bilen på med dekalerna o ut o kör så det ryker./ha det bra Susanne:)
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Hej alla hbk:re

Tackar ja ni kan tro att det blir till att testa husbilen ordenligt samt putsa o piffa jag tar insidan och "gubben" ut sidan./Gunilla
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Hej alla hbk:re

Ett bra beslut att ni gick med i klubben, ni kommer inte att ångra er. Jag kan inte hjälpa er med campingen, har aldrig varit där.
Lycka till med påklistringen och vi kommer säkert att synas utefter vägarna eller på någon träff.
Hjärtligt välkomna!

Kerstin & Sven-Åke
 
F

F.d. 25112

Guest
Sv: Hej alla hbk:re

Hej, får väl våra också när som helst. Har varit husbilsägare i 4 veckor nu och hunnit med en "provsemester" på 100 mil. Allt gick enl. förväntningar. Det här blir nog kul!!! JanneoLotta
 
B

Birger&Monica

Guest
Sv: Hej alla hbk:re

Hej! Vi är nya medlemmar Det är 14 år sedan vi köpte första husbilen vi är glad för en så bra hus:mh4:klubb.
 
Toppen