• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Amerikansk Husbil

F

F.d. 8757

Guest
Finns det någon här i klubben som har en amerikansk husbil? den heter Chevrolet Commander finns ingen info på svenska skulle vara kul att höra med någon mer som har en sådan för vi kan väl inte vara ensamma???????:twitcy:vi har fortf inte hört ngt om Bamse lika trist som förut vi var ju tvunga att sälja våran andra husbil vi klarade inte av att vara i den längre hälsningar Lasse, Maina och Tarzan
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.605
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Amerikansk Husbil

Hej Thunderbird och Norrköping, Chevrolet Commander låter lite luddigt och Commander finns ingen husbilstillverkare som heter (tror jag). Kan det möjligtvis vara en TRIPLE E Commander, om så är fallet är den inte amerikansk utan är född i Canada vilket borde betyda bra vinterisolering. För övrigt om det sitter Cheva disel V8 och automat i den så kan den klara sig runt 1,8 liter milen om den inte är allt för stor. Det finns ett par st. i klubben som har Cheva bas på sina husbilar så det kommer nog bättre svar från dem kanske.

Tråkigt med hunden men ge inte upp än.

M.v.h. JANKRO.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 8757

Guest
Sv: Amerikansk Husbil

Hej! Va bra för det är precis vad han heter Triple E Commander tack för tipset då ska vi leta vidare efter instruktion på svenska
Hälsningar Lasse och Maina
 
F

F.d. 8517

Guest
Sv: Amerikansk Husbil

'Tej triple e ägare.. jag har ganska mycke erfarenhet av amerikanska husbilar har förbrukat 4 st ower there o har en Allegro just nu. va ere för problem du har .. ring mig. jag kanske har tips.. Sven Thunman Oskarshamn tel. 0491 60160..:)
 

Janne Östlund

HBK Medlem
Inlägg
92
Kommun
Tranås
HBK-Nr
133
Medlemskap
2025
Sv: Amerikansk Husbil

Hej! Vi har en Triple E byggd på Ford V8 diesel, har det mesta i instruktionsböcker, hör gärna av dig om det år något som Du undrar över.
 
F

F.d. 15064

Guest
Sv: Amerikansk Husbil

Tjena Lasse. Micke i Tidaholm här. Jag har en Cheva husbil, Hytten är som en vanlig van, men resten som vilken husbil som helst. Den är importerad från staterna och är helt original-87. Vet inte hur din ser ut men mejla gärna. hemlingberg@hotmail.com M.v.h MICKE !!!
 
Toppen