• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elpris

bosse b

HBK Medlem
Inlägg
1.466
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2024
Ska till Anderstorp i helgen på Historiskt GP
Ska man ha el Kostar det 625 kr för 10 Am 1225 kr 16 Am
Från och med nu går elverket med vinst.
Nån mer som ska dit?
Bosse B:twitcy: Men kul ska det bli
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Elpris

Det värsta är nog att dom kommer att be dej stänga av elverket, dom har ju monopol på elen.. Kommer tyvärr inte ner men mina barns mamma ska visst vara "Gridgirl" när dom ska köra de gamla F1orna. Det är bara gamla racingdamer som är gridgirls, törs man skriva grindtanter... Ha en fantastisk helg där nere, den kommer att bli något utöver det vanliga!
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Elpris

Möjlitgvis är jag ute å cyklar men skall bara berätta att jag låg på en CC camping och betalade 7 kronor för El för 2 dagar. Snacka om att bli blåst på campingar där elen kostar 40:- dygnet.

/kurt
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Elpris

Vi var i Tomelilla - Väla badet mitt i byn. Receptionen var stängd men det fanns ett telefonnr att ringa under helgerna - inget svar vare sig lördag eller söndag.

El-plats kostnad 0 kr so-far. Vi får väl se om någon noterat oss och hör av sig om betalning.
 
Toppen