• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hymer B 674

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Tacksam för synpunkter på modellen, vi är spekulanter till en -05. Vi skall ha långbäddar i nästa bil och den här verkar bra genomtänkt.

Sven-Åke :rolleyes:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 9520

Guest
Sv: Hymer B 674

Hej!
Vi har en 674 -05 och är hyfsat nöjda med den. Långbäddar är jättebra, men tar plats.Det är trångt i sittdelen på något vis. Men man kan inte få allt! Toan är ganska liten, men det fungerar. Det vi saknar är någonstans att ställa skorna när man varit utomhus, men det finns inte, vad jag vet, i någon Hymer.
Lycka till med bilen!
Hälsningar Ylwa o Tapio
 

Linnéa & Eide

HBK Medlem
Inlägg
222
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
275
Medlemskap
2024
Sv: Hymer B 674

I garderoben på vår Hymer finns hyllor längst ner, där vi förvarar våra skor. Dessutom blir de torra och varma. Detta kanske verkar lite bökigt, men, som sagt, man kan inte få allt.
Hälsningar Linnéa och Eide
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Hymer B 674

Vi har köpt den idag och är lyckliga! Vi har fått våran drömbil och livet leker. Våra inlägg här på sidan kommer i fortsättningen att vara från laptopen i våran B674. Vi har fått det vi önskade! Vem vet om vi ångrar oss om ett halvår, då får vi väl byta.

Just nu är vi skitglada.

Kertstin, Bonzo och husse Sven-Åke

PS Vi är skitglada. DS
 
F

F.d. 2774

Guest
Sv: Hymer B 674

Grattis, Sven-Åke o Kerstin!!!!
Vi förstår verkligen hur lyckliga ni är, och nu slipper ni kliva på nån stege ;).
Kram på er från oss i Målilla.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Hymer B 674

Grattis på Er S.Å. å Kerstin. Va trevligt att få se Din Glada Nuna igen. Blev lite orolig sist när vi träffades i Swimlongvalley. Nu förstår jag varför Du var så "ledsen".

Kanske kan Du styra norr ut imorgon och förena Er med oss. Vi kanske skall åka ut å tracka Janne på hans Ö mellan Lördag till Söndag. Det vore ju trevligt att få titta på Undret. Hör av Dig i så fall, du är ju både skrivkunnig och kan prata i telefon. (har jag hört)
Hls från Din vän Kurt.
 

Per & Camilla

HBK Medlem
Inlägg
1.037
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Hymer B 674

Ett stort grattis även från oss! Ha en riktigt go sommar med den nya husbilen.

Mvh / Per & Camilla
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Hymer B 674

Att få se Monica & Kurt här på sidan känns "nästan" lika bra som att vi bytt boende!!!! Tack Kurtan, du vet att vi träffas ute i husbilsvärlden. Den här helgen skall vi däremot göra annat, som du vet tar vi hand om svärmors grejer i J-köpiping. Resten av året kommer vi att våldgästa medlemmar Europas bästa husbilsklubb, husbilsklubben.se.

I nästa vecka kommer det nya bilder om vår herre vill att att jag skall lyckas. Ibland jävlas han.

BONZO, Kerstin och Sven-Åke
 

klockgunnar

FD HBK Medlem
Inlägg
113
Kommun
Motala
HBK-Nr
29
Medlemskap
2022
Sv: Hymer B 674

Hej Bonzo, Grattis Gratttis till den nya fina bilen Hymer B-674,en sån skulle nog många vilja haa.
Jag blir så avundsjuuuk, så jag gick in på nätet och kikade på utbudet,tro mej jag hittade fem stycken
Hymer B-674,va fina dom va. Tänk Bonzo att Du köpte 20 prosent av det som var till salu!!! Nu är det bara 80 % kvar till alla oss som skulle vilja ha en sån bil som Goa Bonzo har.. Jag brinner av önskan
att kunna komma att få see Önskebilen.Många hälsningar från Motala Klockgunnar 29 Och Lillemor
hälsar oxå.
 
F

F.d. 50004

Guest
Sv: Hymer B 674

Grattis till den nya bilen Sven-Åke Kerstin och Bonzo

Hasse och Lena i Vargön
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Hymer B 674

Vi lämnade våran gamla i söndags på väg till Jönköping. Går här uppe i J-köping och städar svärmors lägenhet och längtar till torsdag. Då skall vi hämta den "nya" husbilen. Jag återkommer!

Sven-Åke
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Hymer B 674

Att få se Monica & Kurt här på sidan känns "nästan" lika bra som att vi bytt boende!!!! Tack Kurtan, du vet att vi träffas ute i husbilsvärlden. Den här helgen skall vi däremot göra annat, som du vet tar vi hand om svärmors grejer i J-köpiping. Resten av året kommer vi att våldgästa medlemmar Europas bästa husbilsklubb, husbilsklubben.se.

I nästa vecka kommer det nya bilder om vår herre vill att att jag skall lyckas. Ibland jävlas han.

BONZO, Kerstin och Sven-Åke
Hej på Er Vänner. Tack för dom orden dom värmer. Vi satt länge å vänta på Er på Fotö i Helgen, men Ni dök aldrig upp. Kanske att Ni hade kört vilse å hamnat i Jönköping. Emellertid så dök Janne Ekan och hans Favotithustru upp med sin nya bil. Medlem 111 var också där. Även medlem nr (ledsen men jag har glömtihåg vad Ni har för nr) men det var grannar från Härryda. ( Det var inte populärt att glömma) FÖRLÅT! Skall läsa på bättre till nästa gång.
Vi hade en fin helg och Bosse å Ingela dök upp som Gubben i Lådan. Vi hade en mycket trevlig helg. Hoppas att Ni skall kunna tracka oss i framtiden med Er nya bil. Hls från Monica o Kurt.
 

BerntMgn

HBK Medlem
Inlägg
818
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
262
Medlemskap
2024
Sv: Hymer B 674

Hejsan
Första resan från handlarn till tappen gick ju bra.
Intygas av oss som följde efter i fredags.
:D
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Hymer B 674

Ja nu håller vi på med att bära tillbaka allt som vi bar in från den gamla bilen. Vi visste inte att det fick plats så mycket i en husbil. Vi försöker sålla nu när vi fyller den "nye" men fan vet om vi lyckas. Den grejen kan vara bra och ha och den måste vi ha med oss o.s.v. Det värsta är att vi har mycket mer utrymme nu så vi fyller väl snart upp till övervikt. Finns det någon klok medlem som vet vad som är nödvändigt att ha med och att skippa alla bra att hagrejer. Jag blir tokig, skall åka och väga oss i morgon. Blir inte förvånad om det redan är övervikt. Men alla grejer kan ju va bra att ha. Högaktar alla som bara har med sig nödvändiga grejer. För mig känns allt nödvändigt. Lev väl och länge!

Kerstin, Sven-Åke & Bonzo
 
F

F.d. 29809

Guest
Sv: Hymer B 674

Håller med om att man har med sig för många "bra att ha saker". Mycket används inte men vad vågar man lämna hemma? Det kan ju vara bra att ha. Till denna semester skall jag rensa, tror jag.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Hymer B 674

Hej Kamrat. En bra grej att ha med sig är HUSBILEN.
Hls Kurt. Puss å Kran på Er.
 
Toppen