• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kylskåp

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Hej ! jag undrar hur ni gör med kylskåpet när ni är hemma? Jag har funderat på om man ska ha det påslaget på elen hela tiden istället för att stänga av det varje gång som man komer hem. Det måste ju nästan vara bättre att det går hela tiden än att man stänger av det hela tiden.! Då är det ju redan kallt och att man kan ha endel saker kvar i kylskåpet till nästa gång som man åker ut:wideeyed:Mvh
 
F

F.d. 346

Guest
Sv: Kylskåp

Vi brukar allt stänga av vårat när vi varit ute. Vi är däremot noga med att allt som läggs in i kylskåpet före avfärd är riktigt kallt. Några väl infrysta kylklampar hjälper också till vid "uppstart"

Anders:):):)
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Kylskåp

Vi brukar också stänga av kylen när vi är hemma, trots att vi bara har en knapp meter till eluttaget. Ett absorbtionskylskåp drar ganska mycket energi som känns som onödigt slöseri i dessa miljödebatters tidevarv.
 
Toppen