• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Pioneer navi

Lasse-125

HBK Medlem
Inlägg
669
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: Pioneer navi

Hej Eva & Hasse!
En sån hade vi i vår förra husbil. Dyr. Men helt suverän det enda som jag saknade var att det inte gick att lägga in koordinater i den årsmodell vi hade (2004) i övrigt kan jag rekommendera den. Mvh.Lasse.
 

Master

HBK Medlem
Inlägg
947
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2024
Sv: Pioneer navi

Min spontana reaktion på denna navigator är bildskärmens storlek. Den är bara på 3.5 tum. Något snålt med tanke på priset.
 

Galaxy

HBK Medlem
Inlägg
93
Kommun
Borås
HBK-Nr
184
Medlemskap
2024
Sv: Pioneer navi

Hej!

Vi Har en Avic S1 GPS. Det vi saknar mest på denna modell är att det inte går att söka på koordinater, bildskärmen är lite liten när man har den i bilen. Om man vill lägga in egna Poi som HBKs ställplatser måste man köpa till programmet Poi Warner. Gör man fel i Poi Warner är det risk att Avic S1 låser sig och en total ominstallation får göras. I övrigt fungerar den bra och den är smidig om man vill ta med den på promenad eller cykeltur.

Galaxy
 
Toppen