• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Byte Husbil

F

F.d. 29794

Guest
Då vi nu funderar på att byta husbil till en lite större och nyare undrar vi om det finns någon som vet något om Laika Kreos 3010 skulle vara roligt att få höra om positiva och negativa åsikter. Ewa och Christer:rolleyes:
 
F

F.d. 14038

Guest
Sv: Byte Husbil

Om Laika kreos vet jag inte så mycket, däremot så har vi en Laika Rexonline som vi köpt i Lilla Edet av Uno. Vad jag med säkerhet kan säga är att jag har aldrig hafft att göra med en bättre mäniska. Ställer upp hela tiden när det är något. Dessutom kommer de som köpt Laika troligen att bli bjudna till Italien någon gång i vår för att se på fabriken samt åka på vinprovning med guide. Fabriken ligger i Toscana någonstanns. Vi har aldrig hafft några som helst problem med vår bil.
Lycka till oavsett vad det blir för bil, men det är ett bra märke det lovar jag.:wink: :wink: :wink: :wink:
 
Toppen