lassewalle
HBK Medlem
Då väntar vi bara på Tre , om de ska få ändan ur vagnen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag letade och letade för att hitta vad som menas med "som hemma" och hamnade till sist på vilkorförkaring som inte säger ett dugg utan hänvisar till Mitt3. Jag har inte "Mitt3" och kan inte läsa hur mycket och hur länge jag kan surfa i EU. Vad står i ditt "Mitt3" Anders, du som har Tre?Tur att man behöll sin gamla operatör när turbulensen var som störst.
80 GB till priset av 2,18/GB kan man stå ut med.
Glada nyheter till dig som 3Kund! Nu kan du surfa, ringa och SMSa som hemma inom hela EU.
Vill du veta mer? Klicka här: sms.3.se/eusurf
Tre är som vanligt mycket snåriga i vad som gäller.
Tre erbjuder samma villkor som hemma!
I mitt fall 80 GB för 174,50 (trogen kundrabatt).
Anders, kan du kolla med ditt "Mitt3" vad som gäller när du är i EU eftersom det går inte att läsa på Tre's hemsida, man måste ha ett abonnemang först. Tacksam för svar! Valde Telia pga deras tydlighet men Tre verkar vara lockande fast med något otydlig info, så...Tre erbjuder samma villkor som hemma!
I mitt fall 80 GB för 174,50 (trogen kundrabatt).
Grattis min vän? Var rädd om det avtalet!
Vad är det för skillnad när det gäller att surfa inom EU mellan Mobilt bredband och Mobilabonnemang?![]()
Tre har också 4 månaders begränsning som Telenor.
Tre har också 4 månaders begränsning som Telenor.