• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplats i Loppetorp

EvaLind

HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
6303
Medlemskap
2026
Hej vi vill bara säga att vi har gjort en Ställplats ca. 3 mil norr om Karlskrona, om man inte har för stora krav, har vi gjort i ordning en åker där det går bra att ställa sig. Det är 3 km. till närmaste badsjö och det är bara naturcamping alltså ingen toatömning. Om vi är hemma så går det att fixa både el och vatten till en viss mängd. Så nu får vi se hur detta utvecklar sig, om det fungerar och finns intresse av landet så ska vi försöka göra mer av det hela. Vi har själva husbil och haft i många år och vet vad vi behöver, men får ju börja så smått och se vad som händer. Så välkomna till Loppetorp 103 ( finns skyltning från väg 122) önskar Eva o Lasse.
 

Lena & Björn

HBK Medlem
Inlägg
1.609
Kommun
Kungsbacka/Lefkas
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2024
Sv: Ställplats i Loppetorp

Stort tack, det låter precis som den typ av ställplats vi gillar. Servicen har vi med oss så det behövs inte. Säkert besöker vi er någon gång framöver, hälsar Björn o Lena.
 

EvaLind

HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
6303
Medlemskap
2026
Sv: Ställplats i Loppetorp

Koordinaterna är N58 22'18" E15 26'32" .
 

Bilagor

  • IMG_0098.JPG
    IMG_0098.JPG
    797,3 KB · Visningar: 5
  • IMG_0095.JPG
    IMG_0095.JPG
    956,3 KB · Visningar: 5

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Ställplats i Loppetorp

Eva o Lasse ..Så bra med såna här insiativ.. Behövs inget mer än en spot/plats att stå på..var lägger jag hundringen eller...
 
Toppen