• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Acsi kortet

ullabulla

FD HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
1247
Medlemskap
2022
Hej på er.Är det någon som väntar på acsi kortet ochhar någon aning om när det kommer? Vi skall köra ner till Spanien den29/12 och det var lovat att korten skulle skickas ut i mitten av dec ,men än så länge har det inte kommit.Någon som vet eller har fått kortet?
 

ullabulla

FD HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
1247
Medlemskap
2022
Sv: Acsi kortet

Jag betalade i september och man vill ju gärna ha det innan man reser. Sen vet jag inte om det är så mycket att ha i Spanien för att när vi var nere i Italien i våras så var det lite si och så med rabatterna tycker jag nog.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Acsi kortet

Jag betalade i september och man vill ju gärna ha det innan man reser. Sen vet jag inte om det är så mycket att ha i Spanien för att när vi var nere i Italien i våras så var det lite si och så med rabatterna tycker jag nog.

Det måste ha blivit något fel med din beställning/posten. Beställde igår ett nytt kort för 2017 och såg då att det var 12 arbetsdagars leveranstid.

I Spanien så här års är det absolut en fördel att resa med ACSI-kortet om man stannar kortare tider på campingarna. Det finns pengar att spara.

Föreslår att du kontaktar ACSI och ser till att de skickar det igen.
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.179
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Acsi kortet

ACSI kort i samband med tryckning och leverans vid årsskiftet är absolut bedrövligt! _Det borde vara ett enklare sätt idag. Försökte köpa här i Spanien men ack nej, så enkelt var det inte alls... Får vänta som alla andra TROTTS ATT PENGARNA VAR DRAGNA FRÅN MITT KONTO FÖR EN MÅNAD SEN!
 

berntove

HBK Medlem
Inlägg
16
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
3187
Medlemskap
2024
Sv: Acsi kortet

I samband med bekräftelse på betalning utlovades kortet före julhelgen och jag erhöll mitt den 22 december.
Bernt-Ove
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Sv: Acsi kortet

Alla prenumeranter, gamla som nya av CampingCard ACSI katalogerna med CC-årskort, även de som bara har beställt catalogerna utan prenumeration före 11 november i år, skall ha fått sina kataloger innan Jul. (sista dagen imorgon). Problemet är att det finns flera aktörer som är fördröjande faktorer och som ACSI inte kan påverka. För svenskt del är det Tullen och vår kära Nordpost. Hur det är i Spanien har jag ingen aning om.
Har betalningen av beställningen genomförts efter 18 november kommer katalogerna efter nyår (om ni inte har tur förståss).
Det finns många andra faktorer som kan påverka fördröjningar. T.ex. om leveransadressen har ändrats efter 11 november!
Jag gör visseligen en grov gissning men antar att ACSI skickar ut minst 250.000 kataloger (Obs! inte bara CC-ACSI-kataloger, de har flera olika katalogprodukter på 7 olika språk). Efter trycket i slutet av oktober borde alla vara framme innan Jul. En logistisk välplanerat bedrift där posten och tullen tyvärr inte hänger med i svängarna.
Tyvärr igen, jag äger inga aktier i ACSI heller!
:santa1:Julian
 

smålänningen

HBK Medlem
Inlägg
1.639
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2024
Sv: Acsi kortet

Beställt och betalt abonnemangspaket 2017 den 4 November. Ingen leverans än. Ingen panik då vi hämtar hem husbilen första April.
 
Toppen