• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Denne har störat vår mottagning av radiosignal

Dahl

HBK Medlem
Inlägg
348
Kommun
Forsheda
HBK-Nr
16825
Medlemskap
2025
Vi har haft problem med att få in ett bra signal på vår radio i mer an ett år. Orsaken till detta är denna bil laddare från Kina den har gjord radio mottagning till et helvete. så jag vill bara giva er med samma problem. Slang den och köp en som skyddat på rät sätt.
 

Bilagor

  • IMG_0280.jpg
    IMG_0280.jpg
    547,3 KB · Visningar: 10

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: Denne har störat vår mottagning av radiosignal

Jag har störningar med braständare varje gång jag tänder värmljus och trycker på tändaren så stör det tv ,håkan
 

Dahl

HBK Medlem
Inlägg
348
Kommun
Forsheda
HBK-Nr
16825
Medlemskap
2025
Sv: Denne har störat vår mottagning av radiosignal

Ofta är det rätt. Men då jag jobbar standarder och EU direktiver dagligen. Kollade jag att där var bifogat en DECLARATION OF CONFORMITY. Så CE märkningen var ok. Att den så icke lever upp till direktivet är en helt annan grej.
CE märkning är ingen garanti för ett bra produkt. Men en egen deklaration av att produkten är i överensstämmelse med direktivet.
Har nu lämnat det produkt över till marknads övervakningen som sedan tar det upp i EUs centrale marknads övervakningen. som sedan dra produkten tillbaks.
 
Toppen