• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sygic

F

F.d. 30481

Guest
Hej har läst om att Sygic är super bra . har nu köpt!! har laddat ner kartor för turen i Sommar. Fick ett nummer produktnyckel som ej funkar det står att jag är automatiskt medlem eller vad man skall säga. får upp svenska kartan och då bör väl allt funka då det är en provvecka först? men jag kan inte plocka fram typ:
Frankrike kartan bara för kika lite frågan är kommer bara kartan komma fram när jag åker över gränsen till Frankrike? Tacksam för svar.
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.064
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Hej

Förutsätter att du laddat ned Frankrike via kartvalet. (wifi att rekommendera)
Sedan valt landet under val av land, för att sedan "googla" runt i det landets karta...

En tanke, läs handboken... ;)

Vänl. Magnus
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Sygic

Det gäller nog att ladda ned alla länders kartor mellan start och mål.
I detta fallet Sverige, Danmark, Tyskland och Frankrike. Kanske också Nederländerna och Belgien.

image.jpg
 

Kjell 896

HBK Medlem
Inlägg
314
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
896
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Hej Arne!

Har sedan i vintras brukat Sygic och tycker det fungerar bra, men jag skulle vilja ladda ner t.ex. Husbilsklubbens och Bord Atlas ställplatser kopplade till Sygic. Har gjort några tappra försök enligt olika beskrivningar på klubbsidan men det går inte.

Kanske så att det inte går eller så är det brist på kunskap. Kan du enkelt svara om det går och om det går vilka trådar jag skall gå via.

Tackar på förhand...

Kjelle
 

classe273

HBK Medlem
Inlägg
285
Kommun
Trosa
HBK-Nr
10575
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Ett tips är att använda appen Rupi Manager.

Med hjälp av den hittar du filer som ligger t.ex. i Download-mappen och exporterar dem in i Sygic automatiskt. Det gäller bara att även få in rätt ikon också i RM:s ikonlista.
 
Toppen