F
F.d. 6068
Guest
Mvh Micke.Irene
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Micke o Irene.Förra året var jag hos Borås Bilhall för byte av kamrem.När husbilen var upphissad tittade jag under bilen såg jag att oljetråget var oljigt p.g.a. lite läckage i packningen.Var glad att den är oljig sa mekanikern.Titta bort i hörnet där ligger veckans skörd av sönderrostade oljetråg (där låg fyra stycken).Fiat,s oljetråg måste rostskyddsbehandlas om bilen körs vintertid.Dom tål inte saltade vägar.Tveksamt om FIAT tål att köras överhuvud taget allra helst vintertid.
M.V.H. Göte27
Jag har inget ont gjort FIAT, varför gör FIAT så mot mig? Har i hela mitt liv köpt begagnade bilar men aldrig bytt ett enda oljetråg. FIAT:en är den första nya bil jag köpt och på den byte jag oljetråg idag. Skall det se ut så här efter några år? Bilen har endast rullat en vecka på vinterhalvåret.