• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

WebShop startad!

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.253
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Det har då och då dykt upp önskemål om någon form av försäljning av kläder och accessoarer med HBK:s logga.

Därför är det roligt att nu kunna öppna en shop för sådana produkter. Till att börja med provar vi cirka två dussin olika plagg och prylar. Slår det väl ut hoppas vi kunna utöka med andra varor.

Besök gärna webshoppen som du hittar längst till höger i den blå listen längst upp på varje sida eller klicka här: http://www.husbilsklubben.se/forums/view.php?pg=webshop

Ett stort tack till Håkan och Postis som än en gång fått till det med logga, datorteknik och integration.​
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: WebShop startad!

Tack till ALLA som gjort detta möjligt, Ingen nämnd ingen glömd.
Har varit inne och kollat. Jag hade ingen femma för kundvagnen, men jag återkommer när jag har fått växel.
Detta MÅSTE bli en Succe, hälsningar från Monica o Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: WebShop startad!

Nu har jag varit och handlat i webshopen. Jag hade så klart kollat in tidigare vad jag skulle köpa.

Det blev en röd halsduk, en tygkasse, och två grå vindjackor. Vad spännande det ska bli att få hem detta. Och vad kul att få visa upp vår logga och klubbtillhörighet.



 
H

hianders

Guest
Sv: WebShop startad!

Suveränt bra jobbat!! TACK:applaus: alla som gjort det möjligt! Vilken fin helgpresent. Kommer genast att handla något!
:music-icon::music-icon::wub::music-icon::music-icon:

fru hianders
 

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Sv: WebShop startad!

Hej , kanon med shoppen , har varit in och tittat redan . Kommer att beställa när vi har bestämt vad vi vill ha ,Man vill nästan ha allt , det är svårt att bestämma sig. :wideeyed:Mvh
 

Bengt62

HBK Medlem
Inlägg
112
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
1395
Medlemskap
2024
Sv: WebShop startad!

Vi kan bara hålla med övriga inlägg, KANONBRA!!

Det var efterlängtat hos många medlemmar tror vi.

Tack alla som har bidragit till webshoppen!

:spinny:
 
H

hianders

Guest
Sv: WebShop startad!

En fråga: Skulle det vara tänkbart att det finns tygmärken med loga i ett par storlekar att inhandla i webshopen? Jag skall beställa vindjackor och skulle vilja sy på en liten loga fram också.

På förhand tack!!

Kramar till er för denna briljanta tjänst!! Lätt att bli lite köpgalen här, vill ju ha så mycket!

fru hianders/Inger
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.253
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: WebShop startad!

För närvarande är detta inte möjligt på grund av att tillverkaren inte kan trycka alltför små detaljer. Men det kan kanske bli möjligt längre fram om vi hittar någon som har alternativ tryckmetod.

Det är alltså bara möjligt att få liten storlek på loggan på vita kläder än så länge.
 
F

F.d. 15874

Guest
Sv: WebShop startad!

Tack så mkt för detta, vet att Per satt och funderade på en keps för några veckor sedan. Ska genast gå in i web-shopen och se mig omkring och se om det finns något jag kan glädja honom med...

//Agneta

och nu när jag har tittat så kommer han att bli extra glad, en vit keps precis som han ville :) får höra om det är mera som ska beställas innan jag skickar iväg!
 
Senast redigerad av en moderator:

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: WebShop startad!

Hej hopp

Kanonfin webshop ni fixat..kanoooon..ska prata med resten av pettssons och se vad dom vill betälla..Stort tack till er som arbetat fram detta..supebra!!

Håller med..lätt att bli föör köpgaaalen..:twitcy::twitcy::wub:

Soliga hälsn från Smedjebacken Lotta :)
 
Senast ändrad:
Toppen