• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

VECKANS BILD FRÅN SANTA POLA

Status
Stängd för vidare inlägg.

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: VECKANS BILD FRÅN SANTA POLA

Tack för senast! Ni var inte hemma när vi åkte. Krånglade mig ur platsen utan hjälp o utan att köra in några grenar gm biltaket :D
 

Carina & Hans

HBK Medlem
Inlägg
66
Kommun
Falun
HBK-Nr
8781
Medlemskap
2024
Sv: VECKANS BILD FRÅN SANTA POLA

Jag längtar verkligen tillbaka tack Owe för fina bilder ! Och tack för kopplet jag fick till Nelly det använder vi flitigt.
 
F

F.d. 55338

Guest
Sv: VECKANS BILD FRÅN SANTA POLA

Hej på dig. Vilken fin bild, men undrar om du inte kan ta en bild uppeifrån och neråt. Jag/vi ser fram mot det fotot, tror det skulle bli ännu vackrare!!!!!! Lycka till och hälsa Ante. Hälsn. "enkel" Ove. :msn_sunglasses::msn_beer::msn_beer:
 
Senast redigerad av en moderator:

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: VECKANS BILD FRÅN SANTA POLA

Visst är det där Guadalest!

Tror att Owe försöker göra Santa Pola mer spännande än det är! Kallas inte det för falsk marknadsföring....:):)

Nja! lowelowe var förbi här igår och kommenterade min kommentar. Den gick ut på att han har ett filosofiskt projek, där han vill skicka objekt och inga subjekt för eftertanke och begrundande.

Enligt honom kan det lika gärna vara bild på Hisingen, men eftersom han skickar den från Santa Pola via e-post så stämmer rubriken.

Tja! Konstnären bestämmer tolkningen av sin egen skapelse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen