• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Tips Var är det bäst att placera en spårsändare?

Ett tipps kan ju vara att lägga en här, o en där o kanske en tredje gömmer du. För hoppningsvis hittar dom inte alla

En spårsändare bör placeras där den inte lämnar något spår efter sig. Spårlöst försvunnen i husbilen. Omöjlig att spåra upp. Och var är det då? Ja, jag har ett sånt utrymme där jag gömmer grejer. Krävs ett verktyg för att komma dit. Får se om jag kan komma på var det nu var?

Jag har en som sitter i nyckelknippan, den har hjälpt mej flera gånger en gång hamnade nyckeln under kylboxen och utan spåraren hade jag inte kommit iväg. Det var vår kändis här HasseK som tipsade mej.
Men det handlar ju om blåtand med kort räckvidd för nycklar och liknande.
Om man förlagt husbilen handlar det om apparater som går på mobilnätet och de ska sitta högt utan skärmande metall i närheten och har strömförsörjning oavbrutet.

Tillbaka
Toppen