• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Välkomna till Blåsut i Arvika

Axeland

HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Arvika
HBK-Nr
7242
Medlemskap
2025
Arvika motorbåtsklubb smygstartar redan till 1 Maj vår nya Ställplats vid vår klubbstuga Blåsut. Under maj kommer vi att installera el. Och codelås på wc och dusch för att få till en attraktiv ställplats. Tack Bo för att du redan har lagt in den i hbk ställplatskarta. Kanske en bra start på husbilsåkandet i Sommar nu när vi ska hålla oss hemma. Välkomna önskar vi i båtklubben
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.864
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Ifall jag tolkar hemsidan rätt,
så måste plats bokas.
Hur långt fram i tiden kan man boka?
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Priset på HBK är 100kr men på hemsidan 250kr vilket gäller?
@Axeland svarar bättre, men jag kommenterar bara just detta: Hemsidans priser avser Arvika Småbåtshamn. Blåsut Arvika Motorbåtsklubb platsen har ännu inte hunnit komma upp på hemsidan.

Det står faktiskt även i viss mån i platsens beskrivning här på HBP (men kanske lite otydligt), under Pris:
Anteckning 2020-04-28 153548.jpg
 

Axeland

HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Arvika
HBK-Nr
7242
Medlemskap
2025
Nu är elen till 4 platser klar. tyvärr så är vatten och WC/Dusch ej inkopplat ännu, men det finns en öppen Bygg toa igång.
Ställplatsen går ej att boka eller betalas via vår hemsida utan betalas endast via sms och först till kvarn gäller.
Varmt Välkomna hälsar Arvika Motorbåtsklubb
 
Toppen