• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Generell fråga Usb, dataport, aux, in. knaus Man. 640, 650.

roker

HBK Medlem
Inlägg
136
Kommun
Gävle
HBK-Nr
25903
Medlemskap
2024
Hej. Vi har en Knaus 650, som saknar dataport och aux in port, det betyder att man inte kan uppgradera kartmaterialet som ingår i köpet av bilen. Vi har konstaterat att det finns många bilar där det saknas dessa uttag som det enligt utrustningslistan ska ingå, Nu har vi fått en icke tillfredsställande lösning på problemet från vår återförsäljare här i Gävle, hur har ni andra gjort? har ni fått en tillfredsställande lösning på uttagen. Bergholm inportören av Knaus verkar inte så intresserade av att ha nöjda kunder på lång sikt.
 

Olof G

HBK Medlem
Inlägg
5.069
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2024
Hej. Vi har en Knaus 650, som saknar dataport och aux in port, det betyder att man inte kan uppgradera kartmaterialet som ingår i köpet av bilen. Vi har konstaterat att det finns många bilar där det saknas dessa uttag som det enligt utrustningslistan ska ingå, Nu har vi fått en icke tillfredsställande lösning på problemet från vår återförsäljare här i Gävle, hur har ni andra gjort? har ni fått en tillfredsställande lösning på uttagen. Bergholm inportören av Knaus verkar inte så intresserade av att ha nöjda kunder på lång sikt.
Uppdaterar du inte detta vi BT. koppla telefonen till navigationen.
 

roker

HBK Medlem
Inlägg
136
Kommun
Gävle
HBK-Nr
25903
Medlemskap
2024
I utrustningslistan till bilen skall 2 st.usb ingå, dom har helt enkelt plockat bort dom när styrenheten för luftbälgarna monterades. försäljaren sa vid leverans av bilen att Bergholm jobbade på en ersättning, vilken har lyst med sin frånvaro för mig. därför undrar jag hur det löst sig för andra som har köpt en Knaus med MAN scassie.
 
Toppen