• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Uppställning runt Helsingborg

Jonas J

HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
29752
Medlemskap
2024
Fick igår det tråkigt mailet att alla platser är uppsagda där vi står (Råå)! Så nu har vi ingen plats för vår husbil från o med den 15/1 2022.
Så vi vill gärna ha tips om bra plats i o runt Helsingborg

Jonas
 

Caggen

HBK Medlem
Inlägg
163
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
35355
Medlemskap
2024
Fick igår det tråkigt mailet att alla platser är uppsagda där vi står (Råå)! Så nu har vi ingen plats för vår husbil från o med den 15/1 2022.
Så vi vill gärna ha tips om bra plats i o runt Helsingborg

Jonas
Jag har min hos tonys budbil sydhamnsgatan tyvärr lite dyrt men delvis under tak . Finns ett ställe om du svänger av österleden mot tippen sen första vägen höger ca 100 meter
 

Jonas J

HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
29752
Medlemskap
2024
Jag har min hos tonys budbil sydhamnsgatan tyvärr lite dyrt men delvis under tak . Finns ett ställe om du svänger av österleden mot tippen sen första vägen höger ca 100 meter
Kollade med Anita hos Tonysbudbil igår, de har fullt men står nu på plats 5. Kollade på Google Map på den andra platsen, ser bra ut skall försöka lista ut vem som har hand om den. Tack för tipsen. Det är svårt när man som vi bor mitt i stan på Slottshöjden att ha den på gatan:)
 

Adde09

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
3098
Medlemskap
2024
Fick igår det tråkigt mailet att alla platser är uppsagda där vi står (Råå)! Så nu har vi ingen plats för vår husbil från o med den 15/1 2022.
Så vi vill gärna ha tips om bra plats i o runt Helsingborg

Jonas
Kolla gamla vägkassan i Mörarp som har uppställning fråga efter Jonny. Ligger utmed vägen.
Lycka till Janne
 

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Om det inte måste vara nära Helsingborg så kan det här vara ett alternativ. Det finns med på ställplatser. Då det går att fylla/tömma vatten och latrin och stå vid ställplatser i samband med avställning och säsong start.
Vet ej vad det kostar. Men ring och fråga. 070 981 59 24
Screenshot_20211113-151730.jpg
 
Toppen