• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tyvärr ett tråkigt meddelande

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.411
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Får med tungt hjärta meddela att vi mist en god vän, som vi haft mycket kul med sedan dag 1 när vi bildade Husbilsklubben.se
Och Gunnar 5, har mist sin livskamrat Marita, efter många fantastiska år.
Vi som känner Marita vet att det nog inte finns en mer omtänksam människa, som brydde sig mer om alla andra än sig själv.
Du lämnar ett stort tomrum efter dig, men vi kommer att för alltid minnas dig.
Våra tankar går nu till Gunnar med familj :msn_heart::msn_heart::msn_heart:
// Carina o Gunnar 6


IMG_0033.jpg
 

portugalien

HBK Medlem
Inlägg
83
Kommun
Tanum
HBK-Nr
12765
Medlemskap
2024
Mitt varma deltagande,vet precis hur det känns,råkade ut för samma sak för fyra år sedan.
Jarl
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.568
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Tack alla för ert varma deltagande.

Det gick väldigt hastigt, Marita klagade plötsligt att hon fick ont i huvudet och jag såg att det inte var vanlig huvudvärk. Ringde omedelbart 112 och ambulansen var här på 10 minuter. Jag följde med i ambulansen där hon kramade min hand, efter någon minut släppte hon greppet och blev medvetslös. Hon togs emot med full styrka på akuten allt gick på mindre än en halvtimme men hon vaknade inte upp igen. Hon hade drabbats av en mycket kraftig hjärnblödning.
Igår, exakt 3 veckor efter händelsen, skedde begravningen i kyrkan här intill.

Var rädda om er, man vet inget om morgondagen!

Hälsningar
Gunnar
 
Toppen